Reutum MO15 1 kampioen
Reutum MO15 1 kampioen

Spannend tot de laatste speeldag, nou ja in ons geval tot de laatste speelminuten!

Vanochtend richting BWO voor onze laatste competitiewedstrijd. In de eerste helft kansen genoeg maar paal, lat, over en naast voorkwamen dat de ruststand al een kampioensgevoel gaf; 1-3 er moest een “tandje bij”.

Er werd in de tweede helft gestreden, gevochten en de goals kwamen. De tijd begon te dringen en onze directe tegenstander op de ranglijst TVC was uitgespeeld bij ATC 0-11. Ouders stonden in tweetallen om het veld, ballen die de bosjes in wouden werden snel teruggehaald. Alles voor een laatste beslissende goal… en die kwam er. Wel pas in de laatste anderhalve minuut, een super pass van Maud op Sophie, actie en raak….1-10. Het was gelukt!

Op doelsaldo met 1 doelpunt verschil, kampioen! Wat spannend, een wedstrijd om nooit te vergeten.

Een mooie middag / avond volgde, met dank aan Kamphuis op de vrachtwagen voor een rondrit door Reutum. Een teamuitje bij Wok in Vuur en Vlam met een afterparty voor de meiden bij Mette thuis.

Supporters bedankt, super dat jullie er waren!

M015, trainers en leiders