VV Reutum kijkt terug op geslaagde jeugdjaarvergadering
VV Reutum kijkt terug op geslaagde jeugdjaarvergadering
Iets voor half 7 stroomde De Kottenbrei vol met jeugspelers, trainers, leiders en ouders. Net als vorig jaar werd de jeugdjaarvergadering gehouden in de feesttent om zo onderdeel te zijn van het feestweekend. Iets na half 7 trapte Koen Warring de jeugdjaarvergadering af in een volle tent. Zoals ieder jaar waren er van alle teams weer jaarverslagen, kahoots, quizzen en filmpjes te zien. Tussendoor werden de wasmoeders bedankt, de kampioenen nog eenmaal in het zonnetje gezet en de prijzen verdeeld.
Dit seizoen waren er, naast de sportploeg, ook weer drie spelers van het jaar. Het team van het jaar werd JO8, een team dat zonder echte uitblinkers goede resultaten wist te behalen, een team dat kampioen werd en na promotie ook in een hogere klasse als 2e eindigde. Al met al een terechte sportploeg van het jaar. In het klassement om de speler van het jaar eindigde Tim Grundel op een derde plaats. Een speler die, nu al, in alles een waar voorbeeld is voor de jeugd van VV Reutum. Op de tweede plaats eindigde Jette Morskieft, de keepster van JO15 heeft zich dit seizoen iedere wedstrijd verder ontwikkeld. Naast de trainingen en wedstrijden met de jeugd, stond ze ook bij de dames op het veld tijdens training en wedstrijd. Het hoogtepunt van de avond was de bekendmaking van de speler van het jaar. De 33e speler van het jaar werd Kars Wilmink. Kars stond het afgelopen seizoen voor alles en iedereen klaar. Naast zijn ontwikkeling als voetballer heeft hij ook een cursus gevolgd tot verenigingsscheidsrechter. Als een van de belangrijke spelers van JO17 was hij ook bijna wekelijks te vinden om een belangrijke rol te spelen bij JO19. Al met al een terechte winnaar, en drie spelers waar de Reutumse jeugd trots op mag zijn!