Theo Eerdman en Raymond Deterink winnen kaartavond vv Reutum
Theo Eerdman en Raymond Deterink winnen kaartavond vv Reutum

Reutum -  De vierde kaartavond voor de bonakers en hartenjagers bij de vv Reutum zit er alweer op. Bij de Bonakers ging de eerste prijs deze avond naar Theo Eerdman. Hij kaartte in de 4 ronden van tien potjes 36 punten bijeen. Dat het spannend was deze eerste avond al bij de Bonakers blijkt wel uit het feit dat tussen de nummer 2, Gerald Veelers, maar 1 punt minder had.Om de derde plaats moest nog extra worden gekaard omdat het gelijke stand was. Uiteindelijk was het Martijn Veldhuis die er met de derde prijs vandoor ging. Hij kaarte 31 punten.

Bij het hartenjagen ging de eerste prijs naar Raymond Deterink. Hij vergaarde in 4 ronden van tien 103 punten bijeen. Nummer twee werd Rob Huiskes, hij kaartte 154 punten. Nummer drie werd Roy Lammerink met 181 punten. Al met al was het een gezellige avond met 2 goede winnaars. Alles is nog mogelijk tijdens de volgende kaartavonden. De  data voor de komende kaart-vrijdagavonden zijn: 3 februari, 24 februari, 3 maart en 17 maart.

Noteer deze data dus direct in uw agenda. Aanvang 20.00 uur.

Noaberverenigingen.
Ook voor de noaberverenigingen geldt dit vaak als een leuke gezellige avond, dus schroom niet en kom langs op de Kottenbrei in Reutum.

Graag tot ziens.