Reutum 2 verliest weer eens een KuiperbergDerby.
Reutum 2 verliest weer eens een KuiperbergDerby.

Na een aantal weken zonder verslag, een stilgelegde wedstrijd bij Vosta en een verlies tegen Stevo stond er vandaag om 09.00 uur een uitwedstrijd bij Kosc op het programma.
Thuis werd Kosc 3 nog met 4-0 afgedroogd maar dat was vandaag een ander verhaal.
Op een matig veld met een matige tegenstander en scheidsrechter wist Reutum 2 het te presteren nog matiger voor de dag te komen.
3 Goals werden de eerste helft weggegeven en 2 werden er gemaakt.
In een aanfluiting van een wedstrijd was geen beleving en passie of voetbal te herkennen.

De 2e helft wist Reutum het tij niet te keren en stapte het dan ook verdiend zonder punten van het veld. Jammer dat tegen een van de mindere tegenstanders van het seizoen punten worden gemorst maar ook dit hoort bij voetbal!
Volgend weekend zijn we vrij en een week later spelen we een uitwedstrijd bij Reünie te Borculo. Begin wedstrijd om 10.30 uur met een hopelijk beter Reutum aan de aftrap.

Tot dan!