Jeugd VV Reutum op bezoek bij Heracles – Almere City
Jeugd VV Reutum op bezoek bij Heracles – Almere City

Aanstaande vrijdag gaat de jeugdafdeling van de VV Reutum op bezoek bij Heracles. Daar zal de  wedstrijd Heracles – Almere City gekeken gaan worden.

Normaliter is er voor de jeugd op de 1e zaterdag in januari altijd een zaalvoetbal toernooi in Deurningen. De laatste jaren was hiervoor steeds minder animo omdat er al tal van andere zaalvoetbaltoernooien zijn in de Winterstop. Derhalve heeft de PR commissie gekeken naar een andere activiteit wat later in het jaar.

Voor dit jaar is dat dus het uitje naar Heracles geworden. Het beloofd een enorm spannende wedstrijd te gaan worden.  Heracles is nog volop in de strijd om kampioen in de Keukendivisie te worden en daarmee weer terug te keren in de Eredivisie zodat iedereen opnieuw kan uitkijken naar de derby Heracles – FC Twente. Met nog 8 wedstrijden op het programma en 3 punten achterstand op de nummer 1 is er dus nog een hele reële kans op het Kampioenschap, maar dat moet de wedstrijd van aankomende vrijdag wel gewonnen worden. Heracles speelt tegen Almere City die derde op de ranglijst staan, zij hebben 14 punten achterstand op Heracles maar 1 wedstrijd minder gespeeld.

We vertrekken aanstaande vrijdag vanaf de Kottenbrei. De jeugd die zich heeft opgegeven dient om 18.30 uur te verzamelen bij de kantine. Daar kunnen ze dan betalen (liefst €10,00 contant) bij Ellen of Danielle en vervolgens zullen we met een bus naar Almelo vertrekken. Indien de jeugd onder de wedstrijd wat wil nuttigen is dat voor eigen rekening.

Tot vrijdag allemaal !