In memoriam Mia Holsink
In memoriam Mia Holsink

Donderdag 9 februari bereikte ons het droevige bericht dat Mia Holsink is overleden. Mia was een voetbalvrouw in hart en nieren en heeft heel veel voor onze vereniging betekend.

Mia en haar man Henny zijn jarenlang de eigenaren van café Holsink geweest, het clubcafé van VV Reutum. In de tijd dat onze voetbalvereniging nog niet de beschikking had over een eigen clubgebouw, werd na afloop van de trainingen en zeker na de wedstrijden wat gedronken bij café Holsink. Mia was een plezierige gastvrouw en toonde ook interesse in de bezoekers van haar café. Maar ze was bijzonder geïnteresseerd in het voetbal. Dit volgde ze op de voet en ze was dan ook vaak langs de lijn te vinden. Ze was een trouwe supporter van Reutum 1. Bij alle thuis- en uitwedstrijden stond zij langs de lijn. Tot en met afgelopen zondag. Toen heeft ze haar kleinzonen Sam en Mats nog samen zien spelen.

Daarnaast verrichtte Mia vele hand- en spandiensten voor de VV Reutum. Menig sok heeft zij gestopt en kapotte ritsen van trainingsjasjes weer gemaakt. Daarnaast was zij nog steeds wasmoeder van het veteranenelftal.

Voor haar jarenlange inzet voor de VV Reutum zijn wij Mia veel dank verschuldigd. Wij wensen haar kinderen Jacqueline en Marcel, Tom en Karin, de kleinkinderen Fenne, Max, Jette, Britt, Sam en Mats en verdere familie veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Bestuur VV Reutum