Feestweekend V.V. Reutum een succes
Feestweekend V.V. Reutum een succes

Afgelopen weekend werd de 2e editie van het Feestweekend bij de V.V. Reutum gehouden.

Op vrijdagavond werd er afgetrapt door de jeugd tijdens de Jeugdjaarvergadering, hier staat er al een verslag van op deze website.

Op zaterdagmorgen was er weer ruimte voor de jeugd, tijdens de Spelletjesdag voor groep 0 t/m groep 4 van de basisschool waren er leuke spelletjes georganiseerd en het was heerlijk weer. Deze ochtend werd afgesloten met een broodje knakworst en een ijsje voor iedereen.
‘s Middags waren er spelletjes voor de kinderen van groep 5 t/m JO-15. Ook hier werd er fanatiek gestreden om deze spelletjes te winnen.
Aan het einde van de middag was het tijd voor de senioren tijdens het Kameradentoernooi. 6 teams deden dit jaar mee en streden om de winst in een grote poule. Het sportieve toernooi verliep goed en aan het einde waren de spelers van het “KotsCorps”de winnaars.
Hierna volgde een gezellige avond in de tent waarbij DJ Madhouse verantwoordelijk was voor de muziek. De opkomst viel wat tegen en hier hopen we volgend jaar toch wat meer aandacht voor te krijgen onder de leden en inwoners van Reutum.

Zondagmorgen was het weer vroeg dag en kon het David & Goliath van start gaan met 4 deelnemende verenigingen, TVC, Stevo, Manderveen en Reutum streden om de winst met de JO-09 van elke vereniging en de 1e elftallen.
Het toernooi heeft een mooie opzet waarbij de jeugd natuurlijk geniet van de aandacht van hun grote helden. We hopen dat volgend jaar op een grotere deelname vanuit de verenigingen uit onze gemeente.
TVC won uiteindelijk met overmacht het toernooi waarbij Reutum de 2e plek wist te bemachtigen.
Manderveen werd 3e op doelsaldo waardoor Stevo als laatste eindigde
Het G-team van Reutum mocht aantreden tegen de selectie van Reutum, tijdens een spannende wedstrijd werd flink gescoord door met name de spelers van Coach Janin met enkele fantastische doelpunten won het G-team overduidelijk.
Na de wedstrijd van het 1e elftal, (zie ander verslag) bleef het nog lang gezellig in de feesttent en konden we ondanks de degradatie van het 1e elftal terugkijken op een geslaagd Feestweekend.
Vrijwilligers allemaal bedankt voor jullie hulp en tot volgend jaar!