Feestweekend VV Reutum 2023
Feestweekend VV Reutum 2023

Zaterdagavond  3 juni Feestavond voor alle Reutummers en zondag het befaamde David & Goliathtoernooi.

Het programma:

Vrijdagavond 2 juni: Jeugdjaarvergadering,   Aanvang:  18:30 uur.
Graag wil de jeugdcommissie, iedere jeugdspeler, ouders van jeugdspelers, jeugdtrainers en jeugdleiders uitnodigen voor de jeugdjaarvergadering seizoen 2022/2023 van de VV Reutum.
Deze zal plaats vinden op vrijdag 2 juni om 18.30 uur op de Kottenbrei.
Zoals gewoonlijk zal worden teruggeblikt (o.a. door verslagen van alle jeugdelftallen) op het afgelopen seizoen.
De voorlopige indeling van spelers, leiders en trainers voor het volgende seizoen zal worden bekend gemaakt.
Hoogtepunt tijdens deze bijeenkomst is de bekendmaking van de  (33e) jeugdspeler en sportploeg van het jaar van vv Reutum.

Zaterdag 3 juni : Spelletjesdag!
Jeugd tot groep 4                                     : 10.00 – 12.00 uur
Jeugd groep 4 tot VV Reutum JO15        : 13.00 – 16.30 uur

Kameradentoernooi 16.30 uur -19.30 uur

Feestavond van VV Reutum voor Reutum.
Vanaf 19:30 uur een feestavond voor zowel jong als oud.

Zondag 4 juni: van 11.00 uur tot 13.30 uur het David & Goliath Toernooi.

In het aankomende feestweekend zal op zondag 4 juni het jaarlijkse David & Goliath toernooi worden gehouden.
Zes  buurtverenigingen hebben zich aangemeld om de degens te strijden.
Het 1e elftal van elke vereniging zal wedstrijden spelen net als de JO-09 van elke vereniging. Elk punt telt even zwaar en hierdoor zal er een mooie strijd ontstaan tussen jong en oud!
In een van de pauzes zullen de jongens en meisjes van het VV Reutum G team het opnemen tegen de selectie van Reutum 1. Vorig jaar was deze wedstrijd een groot succes en het G – Team kan niet wachten om zich te laten zien tegen de heren van Peter Bokma.
De wedstrijden zullen worden geleid door enkele scheidsrechters van het NOT en eigen jeugdscheidsrechters van de V.V. Reutum.
Komt allen zondag 4 juni de voetballers en voetbalsters aanmoedigen!
*vanwege een mogelijke wedstrijd in de nacompetitie van Reutum 1 kan het toernooi qua tijd wat verplaatst worden, dit wordt dan z.s.m. bekend gemaakt.

Her programmaboekje van het David & Goliathtoernooi kunt je vinden onder het menu  Contact --handige documenten -- op deze site.