Reutum JO11-2 opnieuw kampioen
Reutum JO11-2 opnieuw kampioen

Reutum JO11-2 opnieuw kampioen!

Nadat in december het kampioenschap is gevierd in de 2e klasse en een Futsal kampioenschap in de winter is Reutum JO11-2 opnieuw kampioen.

Spannend was het wederom, want zowel Reutum als Tubanters had tot de laatste speeldag een ongeslagen status waardoor doelsaldo de beslissing leek te maken. Dit was lange tijd in ons voordeel, maar onze opponent won de laatste wedstrijden zo ruim dat Reutum op achterstand werd gezet.

De laatste wedstrijd van Reutum werd gewonnen, De Tubanters moest een week later nog spelen in Weerselo. Wellicht onder de druk bezweken, wellicht een topdag voor de spelers van UD maar het duel eindigde verrassend in 1-1. Verdriet in Weerselo, feest in Reutum waar op dat moment dus niet gespeeld werd.

Het feest moest nog wel uitgesteld worden, maar afgelopen zaterdag was er eindelijk tijd voor en heeft de patat weer heerlijk gesmaakt. Onze dank aan de kantine-crew.

Reutum JO11-2 speelt nu 1e klasse (!) en weet inmiddels ook weer wat verliezen is, een leuke nieuwe uitdaging voor deze fanatieke groep…