Offday voor Reutum 2
Offday voor Reutum 2

Klokslag 11:00 werd er afgetrapt in Beckum. Tegenstander vandaag TVO 2. Met weer een diverse selectie aan spelers door blessures binnen de gehele club is het weer knap dat ons meesterbrein 11 namen op papier heeft gekregen.

Op een verschrikkelijk hobbelig veld werd er afgetrapt. TVO zat er gelijk vol op en Reutum moest in deze vechtlust mee. Door goed doorjagen van Rick op de keeper kon Gijs in stelling gebracht worden om voor het eerst op goal te schieten. Zijn schot werd geblokt door de verdediger van TVO. Reutum had veelal de bal en TVO wachtte op de counter mogelijkheden. Dan de eerste serieuze kans van de wedstrijd. Rens kwam 1 op 1 met de keeper na een goede steekbal van Gijs. De keeper van TVO kwam maar twijfelde, Rens dacht dat die om de keeper heen kon maar kwam hierbij toch de keeper nog tegen. En daar waar TVO wachtte op de counter mogelijkheid kwam daar ook gelijk de eerste goal uit. Mart verloor de bal op het middenveld en met 1 pass stond de aanvaller alleen voor Bram. De aanvaller maakte koel af. 1-0 TVO. TVO kon bijna gelijk op 2-0 komen na slecht weg werken achterin alleen speelden zij dit niet goed uit. Reutum had het moeilijk tegen een strijd lustig TVO. Op dit hobbelige veld was het lastig om echt goed veldspel op de mat te leggen. TVO komt dan ook op 2-0. Voorin word geen druk meer op de bal gegeven waardoor TVO met een paar passes weer iemand vrij voor de keeper zet. Wederom rond de aanvaller rustig af. En waar TVO wel rustig blijft in de afronding is het Reutum die de kansen blijft missen. Rens ging weer met een mooie loopactie alleen op de keeper af. Rens wil de bal langs de keeper heen schuiven maar schiet hem recht op de keeper. Dat had de aansluitingstreffer moeten zijn net voor rust.

In de rust werden er 3 wissels doorgevoerd. Wes voor Rieme, Leon voor Chiel en Kars voor Jan Aarnink. Met vers bloed in het veld ging Reutum proberen de 2-0 achterstand weg te werken. Waar Reutum weer veel aan de bal was en meer voor de goal van TVO kwam bleef TVO gevaarlijk in de omschakeling. Rens trekt met een goede actie naar binnen en word gevloerd op randje 16 maar de scheidsrechter wuift het weg. Op dit lastige veld was het voor beide keepers niet fijn om balletjes terug te krijgen in de 16. Rick jaagt dan ook goed door bij een terugspeelbal en zet Leon in scoringspositie. Maar zoals vaker vandaag ging zijn inzet net langs de verkeerde kant van de paal omdat een verdediger hem nog aanraakt. Uit de volgende corner was het Jeffrey die de lat wist te vinden. En zoals de laatste weken al vaker Als je ze zelf niet maakt doet de tegenstander het wel. TVO kwam dan ook weer razendsnel uit de omschakeling en dit was niet te belopen voor de verdedigers van Reutum en kon de aanvaller wederom binnen tikken. 4-0 word nog gemaakt uit een penalty en in de laatste minuut ook nog de 5-0. Een hele zure nederlaag voor Reutum omdat Stevo vorige week punten heeft laten liggen.

Volgende week zondag staat er weer een uitwedstrijd de derde van de 6 achter elkaar op het programma tegen MVV 3. Publiek bedankt voor de komst en jullie steun! Tot volgende week.