Vrijwilligersavond vrijdag 31 mei

Zoals jullie weten houden we elk jaar een feestavond voor alle vrijwilligers van de VV Reutum, dit om iedereen te bedanken die op welke wijze dan ook zich inzet voor onze mooie club.

In de afgelopen jaren hebben we gemerkt dat heel veel vrijwilligers niet op de feestavond komen. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat veel mensen denken dat omdat ze een paar keer per jaar iets voor de vereniging doen, ze niet op deze avond mogen komen.

Daarom hebben we er dit jaar voor gekozen om iedereen een persoonlijke uitnodiging te sturen in de hoop dat ook iedereen die kan op deze gezellige avond komt. De uitnodigingen worden in de loop van deze week bij iedereen bezorgd.

Wij beseffen ons heel goed dat de kans groot is dat we enkele vrijwilligers vergeten zijn, dit betekend niet dat we niet blij zijn met jullie inzet of dat jullie niet welkom zijn, maar zoals iedereen zich kan voorstellen is het vergeten van die ene belangrijke persoon snel gebeurd.... We hopen dan ook dat als iemand geen uitnodiging heeft ontvangen hij/zij zich even meldt bij iemand van het bestuur of de PR dan zorgen we alsnog voor een uitnodiging.

Het beloofd een geweldige avond te worden waarbij Luuk ter Haar een deel van het programma op zich zal nemen, dat wordt dus gegarandeerd lachen geblazen.

Ook zal er weer voor de inwendige mens worden gezorgd door middel van drankjes en hapjes. We hopen jullie allemaal te zien op 31 mei!