Reutum en Stevo delen de punten
Reutum en Stevo delen de punten

Op een regenachtige paasmaandag kwam Stevo 4 op bezoek. Een wedstrijd tussen de nummer 1 en 2.

Reutum begon goed aan de wedstrijd en kreeg de eerste mogelijkheid van de wedstrijd via Chiel. Vervolgens was het Rick die diep werd gestuurd en trok de bal goed voor. Chiel kwam goed voor de man en kopte de bal netjes tegen de touwen. 1-0. Na 20 minuten kwam Stevo iets meer in de wedstrijd. En kreeg via de rechtsbuiten de eerste kans. Hij wilde de bal voorzetten maar zijn bal lande onbedoeld op de lat. Stevo kwam op 1-1 uit een corner. De boomlange speler van Stevo knikte hem in de kruising. Het was tijd om een warm kopje thee op te halen in de kleedkamer op deze zeiknatte paasmaandag.

Stevo 4 kwam goed uit de kleedkamer en het eerste moment na rust was dan ook gelijk de 1-2. Vanaf 30 meter schoot een middenvelder op de goal van bram die weer mocht keepen vandaag. Zijn inzet werd iets aangeraakt en belande ook in de kruising. Hierna gebeurde er iets opmerkelijks. Een voorzet van Stevo leek makkelijk weg te werken zijn voor Gijs. Hij was alleen even in de war welke kant de bal in moest en schoot hem vakkundig in eigen doel. Lang leek het erop dat Reutum zou verliezen met 1-3 maar ze wisten de rug te rechten. Een mooie aanval met als eindstation Mart. Die met een bekeken schot met zijn chocolade been de bal in de kruising zag gaan. 2-3. Reutum bleef aandringen op zoek naar de gelijkmaker. En in de laatste minuut was het Maurice die via de linker kant opkwam en met een actie de 16 in ging. Zijn eerste schot werd geblokt maar belande daarna weer voor zijn voeten en wist hem deze keer er wel in te schuiven. Een wedstrijd met mooie doelpunten aan beide kanten waarbij de punten verdeeld werden.

Volgende week zondag staat er een uitwedstrijd op het programma tegen Avanti 3. Publiek bedankt voor de komst en jullie steun! Tot volgende week.