Doelen op de daarvoor behorende vakken plaatsen
Doelen op de daarvoor behorende vakken plaatsen

Sinds oktober 2015 hebben wij ons prachtige 2e kunstgrasveld in gebruik. Het veld wordt uiteraard ook volop gebruikt op trainingsavonden, wat ervoor zorgt dat er veel met goaltjes heen en weer wordt gesleept. Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat de goals her en der verspreid staan over de velden en niet worden opgeruimd, en dat leidt tot regelmatig tot irritatie bij jeugdleiders en leden van de Vutploeg.

Advies is dat na de laatste trainingen op donderdag, de grote doelen ((7.32 bij 2.44) en de kleine minidoetjes van het kunstgrasveld te halen en op de verharde opstelplaatsen aan de zijde van het trainingsveld te plaatsen. Dus niet op het gras van het trainingsveld.

Ook de pupillendoelen (5x2m) dienen zaterdag voor de wedstrijden van de junioren op dezelfde verharde opstelplaatsen aan de kant van het trainingsveld worden geplaatst.
Het slepen met doelen is niet toegestaan (graag optillen en verplaatsen/verrijden)

Laten we er met elkaar voor zorgen dat iedereen zijn “doeltje” bijdraagt om de Kottenbrei mooi en netjes te houden.

Bestuur vv Reutum – Vutploeg VV Reutum